خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

حمایت از بانوان قهرمان در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۰۹۲

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: حمایت از بانوان قهرمان و توسعه ورزش‌های همگانی به شکل ویژه مطرح شده که امیدواریم به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا، سید رضی آقا سیدی در مراسم تجلیل از عطیه شهسواری، بانوی ملی پوش هندبال استان قزوین گفت: حضور بانوان قزوینی در مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی بسیار ارزشمند است و می‌تواند به عنوان الگویی مطلوب به نسل جوان معرفی شود.  

مدیرکل حوزه استاندار قزوین افزود: رویکرد مجموعه مدیریتی استان حمایت حداکثری از قهرمانان و افتخارآفرینان استان در رشته‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین هم در این مراسم گفت: حمایت از بانوان قهرمان و توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد که برای اجرای هرچه بهتر آن اقداماتی در دست انجام است.

کبری علیخانی اظهار کرد: با توجه به نگاه مثبت دولت سیزدهم در حوزه بانوان، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای سلامت و ورزش بانوان برنامه‌های خاصی تدارک دیده است.

وی عنوان کرد: برای اجرای بهتر این برنامه، کارگروهی طراحی شده که در آن از ظرفیت ورزشکاران و قهرمانان استفاده خواهد شد.

عطیه شهسواری، متولد سال ۷۹ در شهر قزوین، در بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان که به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد، به عنوان یکی از اعضای تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده است.

این بانوی قزوینی سابقه قهرمانی در مسابقات لیگ برتر و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را در پرونده خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز