خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

آماده سازی عرصه میدان شهدای مشهد برای اسکان اضطراری ۵ هزار زائر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۰۴

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد، از آماده سازی طبقه منفی یک عرصه میدان شهدا برای اسکان اضطراری بیش از ۵ هزار نفر از زائران دهه پایانی ماه صفر در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود عبداله زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیش بینی حضور گسترده زائران رضوی در ایام پایانی ماه صفر در مشهدالرضا، عملیات آماده سازی طبقه منفی یک عرصه میدان شهدا در فضایی به وسعت بیش از ۴۵۰۰ متر مربع برای اسکان در شرایط اضطرار و در فضایی محصور و محفوظ، از ابتدای هفته گذشته آغاز شد و در حال حاضر این فضا در حال خدمت رسانی به زائران رضوی است.

وی ادامه داد: علاوه بر فضای ایجاد شده برای اسکان اضطراری،  ۴۵ چشمه سرویس بهداشتی، ۱۰ دوش حمام و ۲ آبخوری نیز در اختیار زائران قرار گرفته است.

عبداله زاده افزود: با توجه به حضور گسترده زائران و به ویژه زائران پیاده از نقاط مختلف کشور و دسترسی مناسب عرصه میدان شهدا به حرم مطهر رضوی، تلاش شده است تا خدمت رسانی مطلوبی به زائران در این عرصه صورت گیرد و در همین راستا با استقرار مخازن آب شرب با ظرفیتی بالغ بر ۲۰ هزار لیتر، آب شرب مورد نیاز زائران تامین شده است.

وی افزود: امسال علاوه بر فضای اسکان اضطراری تعبیه شده در طبقه منفی یک عرصه میدان شهدا، زیرساخت های لازم برای طبخ غذا در فضایی به وسعت ۳۰۰ متر مربع نیز فراهم شده و به منظور تامین ایمنی زائران عزیز با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، خودروی آتش نشانی و آتش نشانان نیز در این مکان حضور فعال دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز