خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر کشور از خدمات استقبال از بهار مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۱۱

وزیر کشور با سرکشی از محل های آماده شده برای خدمت رسانی به زائران مشهد، کیفیت و نحوه ارائه خدمت به آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های استقبال از زائر و آماده سازی محل‌های خدمت به زائران رضوی در مشهد اظهارداشت:خدمت به زائران بارگاه منور رضوی افتخار بزرگی است که نصیب مردم مشهد شده است. اینکه مردم مشهد با روی باز و گشاده از میهمانان حضرت رضا(ع) استقبال می‌کنند افتخاری بوده که نصیبشان شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: شهرداری مشهد هرساله با برپایی ایستگاه های استقبال از زائر، کار ارزشمندی انجام می‌دهد یقینا در چند روز آینده شاهد افزایش شمار زائران در شهرمشهد خواهیم بود.

وی با حضور در خیابان وحدت از یک سالن ورزشی که توسط شهرداری مشهد برای اسکان اضطراری مسافران آماده سازی شده بازدید کرد و سپس به خیابان طبرسی رفت تا با شرایط توزیع ارزاق عمومی برای زائران آشنا شود.بازدید از قرارگاه نظارت و بازرسی اداره کل صمت، راه آهن مشهد و وضعیت آماده سازی مدارس مشهد برای اسکان موقت زائران توسط اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از دیگر برنامه های وزیر کشور بود.

احمد وحیدی امروز در نشست قرارگاه زیارت، که با حضور کلیه اعضا در استانداری خراسان رضوی برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز