خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد خبر داد؛

اعزام هزار نیروی شهرداری مشهد به نجف در ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۱۷۷

شهردار مشهد از اعزام هزار نیروی شهرداری مشهد به نجف برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا قلندر شریف در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اربعین خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد اظهار کرد: کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد امسال با تجهیزات و نفرات بیشتری در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا می‌کند.

وی با اشاره به وظائف محول شده به شهرداری مشهد در مراسم اربعین حسینی افزود: رسیدگی به امور خدمات شهری و خدمت به زائران بارگاه علوی در نجف اشرف مهم‌ترین وظیفه شهرداری مشهد در ایام اربعین پیش رو است.

شهردار مشهد عنوان کرد: ۶۰۰ نفر از پاکبانان رفت و روب ۱۷ کیلومتر از معابر اطراف حرم امیرالمومنین علی(ع) را بر عهده دارند و به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

قلندر شریف فعالیت در حوزه حمل و نقلی را دیگر وظیفه شهرداری مشهد در ایام اربعین عنوان کرد و بیان کرد: ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون به منظور ارائه خدمت به زائران ایرانی جهت دسترسی بهتر به مرز و یا انتقال از مرز به شهر نجف، کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد را همراهی می‌کنند.

شهردار مشهد از اعزام ۵۰ خودرو خدماتی به کشور عراق خبر داد و افزود: خودروهای خدماتی همانند خودرو آتش نشانی، خودرو مه پاش، خودرو حمل متوفی، خودرو جمع زباله و خودرو پرس زباله از جمله آنها هستند.

وی با اشاره به آسیب شناسی و بررسی فعالیت‌های سال گذشته این کاروان عنوان کرد: امسال در کنار نیروهای خدمات شهری تصمیم گرفته شده تا تعدادی راهنمای زائر این کاروان را در سفر به کشور عراق همراهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز