خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

یک میلیون قوطی شیرخشک انبار شده در قزوین روانه بازار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۵۷۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از تسهیل در پخش و توزیع یک میلیون قوطی شیرخشک موجود در انبار یک شرکت بزرگ تولیدی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با اشاره به موجودی شیرخشک رژیمی و متابولیک در انبارهای یکی از شرکت‌های تولیدی گفت: در ادامه نظارت‌های میدانی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی قزوین و بازرسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، میزان تولید و موجودی انبار شرکت تولید مواد غذایی بازرسی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در این سرکشی پس از بررسی وضعیت فرآوری، نحوه نگهداری و توزیع فرآورده‌ها بر اساس شیوه نامه‌های صنفی و بهداشتی مقرر شد، یک میلیون قوطی شیرخشک موجود در انبار پس از انجام مراحل قانونی و آزمایش سلامت کیفیت به سرعت روانه بازار مصرف و در اختیار داروخانه‌ها قرار گیرد.

وی بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی در تامین امنیت غذایی خانواده‌ها تاکید کرده و گفت: نگهداری بیش از حد کالاهای اساسی و تعلل در روند عرضه هیچگونه توجیه قانونی ندارد.

حسن‌پور گفت: سامانه www.tazirat135.ir  تعزیرات حکومتی آماده دریافت و ثبت گزارش‌های مردمی است و این مرجع با متخلفان به سرعت و شدت برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز