خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

طرح ویژه نظارت بر حمل و نقل اربعین در قزوین اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۸۶۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی و افزایش مسافرت‌های زیارتی به عتبات عالیات، تعزیرات حکومتی استان قزوین بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و مراکز خدماتی نظارت می‌کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این دستورالعمل نظارت بر روند توزیع و عرضه کالا و خدمات، ثبات بازار، حفظ حقوق مصرف کنندگان و تامین آرامش زوار اباعبدالله الحسین(ع) برشمرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در این طرح بازرسان تعزیرات حکومتی با همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌های نظارتی علاوه بر گشت‌های مشترک به صورت مستمر و میدانی در سطح استان و مستقر در پایانه‌های مسافربری و ایستگاه‌های قطار بر نرخ و عملکرد دفاتر آژانس‌ها و مراکز فروش بلیت‌ سفرهای هوایی، زمینی، ریلی، همچنین عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران‌ها و مراکز اقامتی و خدمات هتل داری به عنوان مراکز هدف، نظارت خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تدبیری اتخاذ شده تا شعب سازمان تعزیرات حکومتی به تخلفات، شکایات و گزارشات مردمی بصورت خاص و فوری، خارج از نوبت رسیدگی رسیدگی کنند.

وی یادآور شد: از هم استانی‌ها و زائران تقاضا داریم هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی و کم فروشی را در سامانه ۱۳۵ این سازمان ثبت و یا شکایات خود را با تماس با شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز