خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مبارزه با فساد از مسایل اصلی استان قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۳۸۹

اگر رتبه اول نداشته باشیم افسردگی می‌گیریم

استاندار قزوین گفت: مردم با همه کمبودها و مشکلات کنار می‌آیند اما چیزی که هرگز از ما نمی‌پذیرند مباحث مربوط به فساد است و اولین مدعی مبارزه با فساد در بدنه اجرایی هستیم و این موضوع از مسایل اصلی استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شورای اداری استان قزوین، عصر امروز با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.  

محمدمهدی اعلایی در این نشست گفت: خیلی از شاخص‌هایی که عملکردها را می‌سنجد در مقایسه با سایر استان‌ها باعث امیدواری است.

استاندار قزوین ادامه داد: دولت سیزدهم تقریبا به نیمه عمر خود رسید و دومین سالگرد دولت را پشت سر گذاشته‌ایم؛ در کنار شرایط متداول و عادی که برای خدمتگزاری به مردم دنبال می‌کند برای شرایط ویژه هم برنامه‌ریزی کرده است.

وی بیان کرد: نوع مواجهه با بحران کرونا و اغتشاشات سال گذشته نمودهایی از مدیریتی بود که دولت انجام داد و نتایج مثبتی را شاهد بودیم، در حوزه سیاست خارجی هم دستاوردهایی که به شکل ویژه کسب شده قابل انکار نیست و دولت در این حوزه اهل شعار دادن نبود.

رئیس شورای اداری استان قزوین ادامه داد: در مقطع‌هایی تصور بر این بود که برای دانستن زبان دنیا باید تسلط بر زبان داشت و لهجه انگلیسی نقطه قوت بود اما اقدامات دو سال گذشته نشان داد زبان گفت‌وگو با دنیا زبان اقتدار، عزت‌مندی و اتکا به داشته‌های داخلی کشور است که می‌تواند نتیجه بخش باشد و دولت در سیاست خارجی تک گزینه‌ای عمل نکرده است.

وی عنوان کرد: در حوزه اقتصاد هم مسایل مزمن اقتصادی ریشه‌دار است و درحال حاضر در جهت ثبات و طی کردن روندی قرار داریم که می‌تواند در کوتاه مدت و بلند مدت نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

اگر رتبه اول نداشته باشیم افسردگی می‌گیریم

اعلایی اظهار کرد: در سطح استان ما اهل استفاده از افعال ماضی هستیم و وعده و وعید نمی‌دهیم در پروژه آبرسانی به مهرگان امروز ۲۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: قزوین رتبه اول ساخت مسکن کشور را دارد، البته در تامین زمین کمی مشکل داریم که باعث شده به رتبه دوم برسیم، سعی می‌کنیم باز هم به رتبه اول برگردیم، ما اگر رتبه اول نداشته باشیم افسردگی می‌گیریم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: در حوزه مولدسازی که از روش‌های مدرن تامین مالی است، در بازآفرینی شهری، امنیت برای سرمایه‌گذاری و ثبت اشتغال هم رتبه اول داریم.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد با ایجاد سیستم شفاف و استقرار انسان‌های امین و دلسوز و خداباور قابل تحقق است.

رئیس شورای اداری استان قزوین بیان کرد: به دلیل اتفاقاتی که در گذشته در استان رخ داده مبارزه با فساد مساله اصلی استان است و تاکید داریم همه مدیران به آن توجه کنند و اگر مدیری فساد را کشف نکند برای او نقطه ضعف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز