خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۸۵ طرح بهداشتی درمانی سطح استان در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۰۷۵

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هم اکنون ۸۵ طرح بهداشتی درمانی سطح استان در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، علی فرهادی روز دوشنبه - شش شهریور ماه -در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای ۱۰۵ طرح بهداشتی درمانی از سال گذشته در این استان در حال اجراست، اظهار کرد: تاکنون از این مجموع ۲۰ طرح بهره برداری شده و عملیات اجرایی مابقی طرح ها نیز در قالب تفام نامه هایی در حال انجام است.

وی افزود: پنج طرح بهداشتی درمانی با مساحت سه هزار و ۷۸۶ مترمربع با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در این استان آماده شده است که تا پایان هفته دولت این طرح ها تحویل و بهره برداری می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه این طرح های بهداشتی درمانی در شهرهای خرم آباد، دورود، کوهدشت و رومشکان بهره برداری می شود ، اظهار داشت: این طرح ها شامل مرکز شهری روستایی "ایمان آباد" خرم آباد، مرکز سلامت شهری "بهشتی" دورود، مرکز شهری روستایی "گراب" کوهدشت، مرکز جامع سلامت "رومیانی" رومشکان و خانه بهداشت "بلوط بازه" در دلفان است.

فرهادی ادامه داد: هم اکنون ۸۵ طرح بهداشتی درمانی سطح استان در حال اجراست که عمده ترین این طرح ها سه بیمارستان جنرال نیایش خرم آباد، گهر دورود و رازی کوهدشت است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح بیمارستان نیایش خرم آباد پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد، افزود: با تامین اعتبارات این طرح تلاش می شود سال ۱۴۰۴ این بیمارستان به بهره برداری برسد و عملیات اجرایی بیمارستان های گهر دورود و رازی کوهدشت نیز در حال انجام است که امیدواریم با تامین اعتبار روند اجرای این طرح ها شتاب بیشتری بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان ایجاد مراکز بهداشتی درمانی، توسعه اورژانس و بخش های درمانی را از دیگر اولویت های تکمیل طرح های بهداشتی درمانی استان برشمرد و یادآور شد: این طرح ها با اعتبار ۲۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در سطح استان در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز