خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان:

عملیات احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری کوهین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۸۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری آیین کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین به مناسبت هفته دولت، خبر داد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و سایر مسئولین استانی کلنگ عملیات اجرایی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین به زمین زده شد.

حسین خوئینی در این مراسم گفت: زمین این پروژه توسط خیر نیک اندیش حاج حسن قنبری برای احداث پایگاه امداد و نجات به جمعیت هلال احمر استان اهدا شده که امروز در هفته دولت شاهد کلنگ‌زنی این پروژه‌ هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: ساخت این پایگاه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور با اعتبار اولیه به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد که برآورد اعتبار ملی مورد نیاز در این پروژه ۸۰ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان از امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان وقوع حوادث برخوردار است و نیروهای امدادی، جوانان، داوطلبان و کارکنان آن از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم بهره می‌گیرند.

این مسئول اضافه کرد: با این حال نیاز به توسعه، تجهیز و به روزرسانی این امکانات با توجه به رشد و تنوع نیاز مردم وجود دارد که برای این کار جمعیت هلال احمر استان اهتمام ویژه‌‎ای دارد تا بتواند گام‌های مؤثری در ارائه خدمات به هموطنان بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز