خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان:

1717 داوطلب در آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه قزوین رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۵۱

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین گفت: آزمون وکالت سال 1402 مرکز وکلای قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور صبح فردا با رقابت یک‌هزار و 717 داوطلب در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد نویسنده با اعلام این خبر گفت: این آزمون با هدف جذب کارآموز وکالت از ساعت 8 صبح جمعه /سوم تیرماه/ در یک نوبت در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین اظهار کرد: این آزمون در سطح کشور در 93 حوزه امتحانی برگزار می‌شود؛ بیش از 103 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته رشد 24 هزار نفری داشته است.

وی تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون در بالاترین سطح امنیتی و امکانات رفاهی انجام شده است و امیدواریم داوطلبان تجربه ارزشمندی از حضور در این دوره از آزمون وکالت داشته باشند.

عضو شورای عالی وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته نتایج اولیه 40 روز کاری پس از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزیدگان پس از اعلام نتایج از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضائیه برای بارگذاری مدارک و طی فرآیند جذب فراخوان خواهند شد.

نویسنده اعلام کرد: مطابق تبصره یک ماده پنج قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار داوطلبانی که حداقل 70 درصد میانگین نمرات یک درصد حائزین بالاترین امتیاز این آزمون را کسب کرده‌اند به عنوان پذیرفته شده معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز