خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

بیش از چهار هزار طرح عمرانی بنیاد مسکن در قزوین افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۷۶

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: 4 هزار و ۲۴۳ طرح عمرانی شامل پروژه‌های مسکن و طرح هادی این استان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی با اشاره به پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن قزوین گفت: در هفته دولت امسال 4 هزار و ۷۸ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۲ هزار و ۶ میلیارد ریال در استان افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اضافه کرد: طرح‌های قابل افتتاح مسکن روستایی در سطح استان به تفکیک شامل ۲ هزار و ۱۸۶ واحد در روستاهای شهرستان قزوین، ۸۳۷ واحد در تاکستان،‌ ۶۱۵ واحد در بوئین‌زهرا،‌ ۱۶۷ واحد در آبیک،‌ ۱۴۹ واحد در البرز و ۱۲۴ واحد در آوج است.

وی عنوان کرد:‌ برای بهسازی و مقاوم‌سازی هر یک از واحدهای روستایی استان ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده و بیشترین تمرکز این نهاد برای انجام این موضوع روستاهای بخش مرکزی و شهرستان تاکستان بود.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح مسکن شهری،‌ تصریح کرد: در هفته دولت ۸۵ واحد مشارکتی برای اقشار کم درآمد و ۷۲ واحد نیز از بخش اقدام ملی مسکن در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار خواهد شد.

به گفته وی با توجه به اینکه میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن در بخش نهضت ملی استان قزوین بیش از ۷۰ درصد است،‌ به زودی شاهد واگذاری‌های بیشتری در این بخش به متقاضیان خود خواهیم بود.

این مسئول با اشاره طرح هادی،‌ گفت: 8 طرح با ۱۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان‌های البرز،‌ قزوین،‌ آبیک،‌ آوج،‌ بوئین‌زهرا و تاکستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل بیناد مسکن استان قزوین تاکید کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای یاد شده شامل آسفالت، سنگ‌فرش،‌ جداره سازی رودخانه‌ها و ترمیم و اطلاع معابر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز