خبرگزاری کار ایران

در شیراز رخ داد؛

حریق آپارتمان ۴ طبقه در خیابان بیت المقدس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۱۵۲

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از اطفاء حریق آپارتمان ۴ طبقه در خیابان بیت المقدس خبرداد.

به گزارش ایلنا، هادی عیدی‌پور در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۴۶ مورخ ۳۱ مرداد ماه، وقوع حریق در ساختمان ۴طبقه در خیابان بیت المقدس، به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی شیراز گزارش و بلافاصله تیم های عملیاتی ایستگاهای ۶ _۱۷ و ۵ به همراه ۵ دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین و ۲۰ نیروی آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حریق  پیک نیک در تراس طبقه چهارم موجب آتش گرفتن درب تراس و سرایت به اتاق خواب واحد مسکونی شده بود، که با حضور به موقع آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات آبرسانی موفق شدند در لحظات ابتدایی شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف کنترل و مهار کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو و نجات همزمان توسط آتش نشانان انجام شد، و تمام ساکنین ساختمان به پایین ساختمان انتقال داده شدند و نسبت به ایمن سازی کامل محل وقوع حادثه اقدام شد.

به گفته عیدی‌پور، در این حادثه یک نفر از ساکنین از ناحیه دست دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز