خبرگزاری کار ایران

در شیراز رخ داد؛

حریق کارگاه مبل‌سازی در سلطان آباد 3 مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۲۱۳

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، از حریق گسترده‌ کارگاه مبل در سلطان آباد خبر داد و گفت: این حریق با تلاش 30 نفر از آتش نشان اطفا شد.

به گزارش ایلنا، هادی عیدی پور  به خبرنگاران گفت: ساعت 14:22 بعد از ظهر 13 خرداد وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی، چوب و ام دی اف و ابر؛ واقع در خیابان شهید زارعی سلطان آباد شیراز  به سامانه 125 گزارش شد و با توجه به گستردگی آتش، 30 نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان از 7 ایستگاه عملیاتی با 7 خودرو سنگین و نیمه سنگین به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه ها، سوله ها و منازل اطراف اطفاء شد، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حریق در یک سوله 400 متر مربعی با کاربری کارگاه مبل سازی، چوب و ام دی اف و ابر؛ رخ داده بود و به دلیل مملو بودن کارگاه از چوب و مبلمان به سرعت گسترش و در حال سرایت به منازل مسکونی بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در ادامه عنوان کرد: با وجود مواد قابل اشتعال، دود و شعله زیاد در این کارگاه، مهار حریق با مدیریت فرماندهی عملیات کنترل شد.

عیدی پور افزود: به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با آبگیری متوالی، خنک کردن و لکه گیری بعد از مدتی تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و سه مصدوم که در محل کارگاه حضور داشتند توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز