خبرگزاری کار ایران

راه اندازی دو کارخانه بازیافت شیشه و مواد غذایی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۵۱۹

مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر مجتمع صنعتی کارخانجات بازیافت شهر مشهد شامل ۱۰کارخانه است و به زودی دو کارخانه بازیافت شیشه و مواد غذایی در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشهد پلاست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشهد در صنعت بازیافت در کشور پیشرو است به طوری که در حال حاضر مجتمع صنعتی کارخانجات بازیافت شهرمشهد شامل ۱۰ کارخانه است و ۲ کارخانه بازیافت شیشه و بازیافت پسماند مواد غذایی نیزبودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه صنعت بازیافت، بازیابی مواد قابل بازیافت و یا پسماند خشک شهر مشهد در سطح کشور پیشرو است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از جمع‌آوری ۱۲ درصد از پسماندهای خانگی که شامل پسماندهای خشک است در شهر مشهد خبرداد و گفت: در شهر مشهد با همکاری شرکت‌هایی که به صورت دانش بنیان فعالیت می‌کنند‌، نرم‌افزارهایی راه‌اندازی کرده‌ایم که با مراجعه به درب منازل، پسماندهای خشک را جمع‌آوری می‌کنند‌.

رضوی تصریح کرد: این آمادگی را داریم که در کنار ۱۰کارخانه ای که در حوزه بازیافت فعال هستند‌، پذیرای دیگر شرکت‌های دانش بنیان باشیم و بتوانیم از محصولات این شرکت ها در مشهد استفاده کنیم‌؛ به طور قطع همه این موارد، موجب تعالی صنعت بازیافت کشور خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز