خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

خبرنگاران نقدهای منصفانه و کارشناسانه همراه با پیشنهاد ارائه دهند/ رسانه‌ها برای مردم امید ایجاد کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۳۴۶

آیین گرامیداشت هفده مرداد، روز خبرنگار، با حضور جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه استان فارس، در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، گفت: محمد هادی ایمانیه انتظاری که از خبرنگاران داریم این است که برای بهبود شرایط، نقدهای منصفانه و کارشناسانه همراه با پیشنهاد ارائه دهند.

ایمانیه، در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در شیراز افزود: خبرنگاران استان با هم اندیشی با یکدیگر، شاخص‌های اثرگذار را استخراج کنند، بنویسند و بر اساس آن به عملکرد مدیران نمره دهند تا مشخص شود که کدام مدیر پاسخگو است، در جهت حل مشکلات مردم تلاش می‌کند و آمار صحیح ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها وظیفه دارند که برای مردم امید ایجاد کنند و در کنار آن پیگیر مطالبه‌گری از مدیران نیز باشند و مسئولان را وادار کنند که در صحنه حاضر باشند و به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: امید آفرینی برای جامعه و در بین مردم و مطالبه‌گری از مدیران کمک می‌کند که روحیه نشاط و پویایی در مردم به ویژه جوانان و نوجوانان افزایش یابد.

خبرنگاران نقدهای منصفانه و کارشناسانه همراه با پیشنهاد ارائه دهند/ رسانه‌ها  برای مردم امید ایجاد کنند

ایمانیه، ضمن قدردانی از تلاش‌های یک سال گذشته خبرنگاران استان گفت: از خبرنگاران استان انتظار داریم که با توجه به عشقی که به کشور و اعتقادات خود دارند، با وجود همه کمبودها و کاستی‌ها، همچنان محکم در صحنه باشند و ما نیز امیدواریم بتوانیم در حد توان در کنار خبرنگاران باشیم.

وی افزود: از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خبرنگاران در زمینه امنیت شغلی، بیمه و مسکن و بهبود معیشت این قشر کوشا و سخت کوش استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز