خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران نقش بی بدیل در آگاه سازی جامعه ایفا می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۷۱

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران نقش بی بدیلی در آگاه‌سازی جامعه ایفا می‌کنند و نمایندگان مورد وثوق مردم به شمار می‌آیند.

به گزارش ایلنا،، سردار حبیب شهسواری در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استانی، با اشاره به مولفه‌های امنیت در جامعه، اظهار داشت: نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در تقویت امنیت روانی و اجتماعی بی بدیل است و باید از این ظرفیت در راستای تحقق مولفه‌های مختلف امنیت بهره برد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با تاکید بر لزوم ورود خبرنگاران به عرصه مطالبه‌گری، عنوان کرد: ارائه راهکار و طریق حل مشکلات از جمله وظیفه مهم خبرنگاران است که باید در کنار مطالبه‌گری به این موضوع توجه کنند.

وی، به اهمیت نقل پیام اول توسط رسانه های داخلی اشاره کرد و گفت:اگر خبرنگار در داخل کشور سکوت کرده و روایت نکند، فرصت برای دشمنان ایجاد می شود تا میدان داری کرده و حقایق را وارونه جلوه دهند.

شهسواری، وجود امنیت پایدار مرزی را نمادی از وحدت در داخل مرزهای کشور برشمرد و گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌غربی، آقای رئیسی در نقطه صفر مرزی تمرچین حاضر شد و این امر نشان از وجود امنیت کامل در استان و نیز امنیت پایدار مرزی است که باید از این نعمت بهره‌برداری اصولی و کامل ببریم.

وی ابراز داشت: رسانه‌ها باید در راستای شناساندن ظرفیت‌های مرزی و نمایش اقتدار و امنیت پایدار در نقاط مرزی استان و کشور تلاش کنند تا به این ترتیب نقشه‌های دشمنان در خصوص تقلیل امنیت در جامعه نقش بر آب شود.

در پایان این مراسم، مدیران، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به پاس زحمات یکساله خود از سوی فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز