خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اخوت دینی بر جناح‌های سیاسی تقدم دارد/ سکوت در برابر مشکلات جامعه خطرآفرین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۴۲

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تمام گرایش‌های سیاسی برای من محترم هستند و آنچه بیشتر اهمیت دارد اخوت دینی بین جناح‌ها است و اگر هر فردی به اصول و ارکان نظام پایبند باشد و گفته‌های رهبری در این باره را مورد توجه قرار دهد قابل احترام است و در واقع جناح‌های سیاسی نباید به اخوت ما آسیب بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با خبرنگاران استان قزوین که به مناسبت روز قلم در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: قلم از جایگاه و ارزش بالایی برخوردار است و این موضوع در قرآن کریم هم مطرح شده است، البته باید عدالت را هم مد نظر قرار دهیم و از سیاسی و قومی و قبیله‌ای کردن قلم اجتناب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در محتواهایی که تولید می‌شود باید توجه داشته باشیم که کرامت انسانی در آن حفظ شود و همواره باید به نوعی قلم بزنیم که حافظ کرامت ما باشد.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت که جامعه تک صدایی با مشکلاتی رو به رو خواهد بود و در واقع وجود جناح‌های مختلف فرصت تضارب آرا را فراهم می‌کند.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد: در کنار وجود جناح‌های مختلف رسانه‌ها باید همواره امیدآفرین و مطالبه گر باشند و باید از جوانان مطالبه گر حمایت کنیم تا با اصول درست مطالبات را بازگو کنند؛ چرا که سکوت جامعه در برابر آسیب‌ها و فسادهای موجود می‌تواند خطرناک باشد.

عابدینی در ادامه با اشاره به جهاد تبیین گفت: در حال حاضر بصیرت افزایی و روشنگری رسانه‌ها و توجه آن‌ها به جهاد تبیین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که دشمن همواره در پی آسیب زدن به ما است و با این شرایط غفلت رسانه‌ها آسیب زا خواهد بود.

وی سپس با بیان اینکه فرونشست و بحران آب از چالش‌های جدی استان هستند، گفت: باید موضوع فرونشست جدی گرفته شود چرا که بحران آب موضوعی جدی است که در آینده مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد، همانطور که غفلت از آب‌های زیرزمینی و ریزگردها در گذشته امروز برای ما مشکل ایجاد کرده است. عدم توجه به آن‌ها مشکلات را در آینده افزایش می‌دهد؛ از این رو باید اقدام سریع در این باره انجام شود.

 عابدینی تاکید کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند هم فرصت‌ها و هم مشکلات جامعه را شناسایی کرده و روشنگری لازم را انجام دهند.  

در این نشست اصحاب رسانه موضوعات و دغدغه‌های خود را درباره مسایل مختلف در حوزه رسانه و وضعیت استان مطرح کردند و به ضرورت وحدت اصولگرایان و اصلاح طلبان در شرایط کنونی جامعه تاکید شد.

بداخلاقی با رسانه‌ها، محکوم شدن یکی از اصحاب رسانه استان به زندان که مورد حمایت قرار نگرفت، بایکوت رسانه‌ای، عدم توجه به جناح‌های سیاسی مقابل اصولگرایان، مشکلات معیشتی و چالش‌ها و زنگ خطرهای استان از جمله کمبود منابع آبی، آب‌های زیرزمینی و فرونشست از جمله مواری بود که در این نشست توسط خبرنگاران مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز