خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از کارگر/مشکلات جامعه کارگری رسیدگی شود

کد خبر : ۶۱۶۷۵۸

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای تشکل‌های کارگری گفت: حمایت از کالای ایرانی با حمایت از کارگران محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی(نماینده ولی فقیه در استان قزوین)در دیدار اعضای تشکل‌های کارگری که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، با بیان اینکه کرامت یکی از موضوعات مهم دینی است اظهار کرد: خداوند تأکید کرده است که کرامت همه انسان‌ها باید محفوظ بماند و ارزش هر انسانی به میزان برخورداری او از تقوا مشخص می‌شود.

 وی با اشاره به مشکلات جامعه کارگری و خدماتی که این قشر به جامعه ارائه می‌کنند بر حفظ کرامت جامعه کارگری تأکید کرد و افزود: جامعه کارگری قشری مهم و تأثیر گذار هستند و باید همانند همه آحاد جامعه کرامت آن‌ها مورد توجه قرار گرفته و محفوظ بماند.

 امام جمعه قزوین حمایت از شعار سال را راهکار اساسی برای حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: امسال را که رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نام نهاده‌اند در حقیقت همان حمایت از کارگر، صنعت، اقتدار و اقتصاد ملی است و ضروری است با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی با حمایت از کارگران محقق می‌شود، اذعان کرد: کارگران نقش مهم و ارزنده‌ای در تولید کالای با کیفیت دارند و حمایت از آن‌ها تحقق شعار سال را به همراه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه خرید کالای ایرانی، تولید کالای مرغوب و حمایت مسئولان از تولید سه ضلع اعتلای تولید و تحقق شعار سال است، بیان کرد: همانگونه که کارگران نقش مهمی در تولید کالای با کیفیت دارند، مسئولان و مدیران نیز نقش مهمی در حمایت از صنعت و اقتصاد دارند و نباید در این امر مهم کوتاهی کنند.

 آیت‌الله عابدینی فرهنگ‌سازی به منظور مصرف کالای ایرانی را ضروری دانست و عنوان کرد: خوشبختانه فضای فرهنگی جامعه به گونه‌ای ارتقا یافته است که مردم بیشتر از گذشته به خرید کالای ایرنی اهمیت می‌دهند و همین امر در پیشرفت صنعت در سال‌های آینده مؤثر خواهد بود.

 امام جمعه قزوین با بیان اینکه منابع دینی ما بر حمایت از مظلوم تأکید دارد که باید در جامعه گسترش پیدا کند، خاطرنشان کرد: در فرهنگ امام علی (ع) کسی حق ندارد ظلمی را به هیچ موجودی مرتکب شود و ضروری است این فرهنگ درهمه بخش‌ها موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز