خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

وقف یکی از مصادیق بارز اقتصاد اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۳۴

وقف را یکی از مصادیق بارز اقتصاد اسلامی است که اگر به آن توجه شود بسیاری از مشکلات عمده جامعه حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، وقف را یکی از مصادیق بارز اقتصاد اسلامی دانست که اگر به آن توجه شود بسیاری از مشکلات عمده جامعه حل خواهد شد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام محمدتقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام به فرا رسیدن هفته وقف اشاره کرد و گفت: یکی از خصوصیات مومنان واقعی، تخصیص دادن بخشی از اموال و دارایی خود برای رفع معضلات و مشکلات نیازمندان جامعه است.

وی، اظهار کرد: وقف یک نوع تخصص مالی در راستای رفع مشکل مردم و نیازمندان جامعه است.

حجت الاسلام لطفی، بیان کرد: تمامی مزارع، بیمارستان‌ها، موسسات و مدارس موقوفه در جهت رفع محرومیت کشور بوده و خوشبختانه در ایران اسلامی موقوفات فراوانی با نیات مختلف وجود دارد.

امام جمعه ایلام، تصریح کرد: ان شاء الله فرهنگ وقف و این سنت نیکوی الهی در استان ایلام هم رایج شود و ثروتمندان و افراد متمکن با وقف بخشی از دارایی و اموال خود در راه رضای الهی و مرتفع کردن محرومیت‌های این استان سعادت دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز