خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت مطرح کرد:

نخستین دغدغه ما دغدغه فرهنگی و بعد از آن مسئله اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۸۲

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: نخستین دغدغه ما دغدغه فرهنگی و بعد از آن مسئله اقتصاد است زیرا مدیریت وضعیت فرهنگی گیلان بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت،‌آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی استان گیلان در رشت اظهار داشت: نسل جدید اگر روح مطالبه‌گری داشته باشد سبب می‌شود تا مسئولان بالادستی بیشتر دقت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه باید برای مدیریت وضعیت فرهنگی کارهای ریشه‌ای انجام دهیم خاطرنشان کرد: ما به حضور مدبرانه نیروهای فرهنگی و انقلابی نیاز داریم.

آیت‌الله فلاحتی شنیده نشدن مطالبات فعالان فرهنگی و انقلابی را یک فاجعه دانست و تصریح کرد: نخستین دغدغه ما دغدغه فرهنگی و بعد از آن مسئله اقتصاد است زیرا مدیریت وضعیت فرهنگی گیلان بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم جذب جوانان توسط مجموعه‌های فرهنگی استان گیلان ابراز داشت: به تمام فعالان استان گیلان وعده می‌دهم تا در حد توانم از آنان حمایت کنم.

وی اجرای طرح‌های اشتغالزایی توسط فعالان فرهنگی برای جوانان را امری مناسب دانست و اظهار داشت: امروز اساتید دانشگاه باید به جوانان این مسئله را آموزش دهند که برای اشتغال فقط منتظر دولت نباشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات موظف هستند با جوانان همراهی کنند خاطرنشان کرد: همه ما باید دست و پای جوانان را ببوسیم و تلاش کنیم تا آنها را به مسجد بیاوریم.

آیت‌الله فلاحتی دفتر نماینده ولی‌فقیه را محل اجتماع مردم دانست و ابراز داشت: از این به بعد درب‌های مصلی پیش از اوقات نمازهای سه‌گانه به روی مردم باز می‌شود.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه پیشنهاد شده است برای راحتی مردم در چهار نقطه ورودی و خروجی شهر سرویس بهداشتی ایجاد شود تصریح کرد: متاسفانه بسته بودن درب مساجد در اکثر مواقع مشکلی است که باید رفع شود.

آیت الله فلاحتی بیان اینکه در حال حاضر گفتمان اصیل انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها برای جوانان بیان نمی‌شود عنوان داشت: شورای فرهنگی استان در گذشته فعال نبوده و قطعاً فعال‌ می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد از مغفول ماندن امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: سیاسی‌کاری برخی مسئولان سبب شده تا مسئله امر به معروف و نهی از منکر مغفول بماند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم دستگاه‌های ذی ربط در حوزه فرهنگی اظهار داشت: ائمه جماعات مسجد باید در سال حداقل 10 تا 15 جوان را به مساجد بیاورند زیرا امروز دشمن شدیداً در حال فعالیت برای به انحراف کشیدن جوانان است.

وی با اعلام اینکه من متعلق به هیچ شهرستان خاص یا جبهه سیاسی نبوده و متعلق به تمام مردم استان گیلان هستم، گفت: به همه مسئولان گفته‌ام خط قرمز ما نظام، ارزش‌های انقلاب و رهبری است و در این راستا باید از تمام افرادی که قابلیت خدمت به مردم را دارند استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز