خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی :

عملکرد موفق منطقه آزاد انزلی مهمترین نماد حرکت گیلان در مسیر توسعه است

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۱۲۴

با روند رو به رشدی که این منطقه طی سالهای گذشته طی کرده در رفع مشکل بیکاری استان گیلان نقش بسزایی ایفا نماید.

به گزارش ایلنا از انزلی، محمد صادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه های زیرساختی و گردشگری منطقه و دیدار با مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ،منطقه آزاد انزلی را آبروی گیلان و عملکرد موفق منطقه در دوسال اخیر را مهمترین نماد و نشانه حرکت گیلان در مسیر توسعه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مردم از عملکرد و توسعه ایجاد شده در این منطقه راضی می باشند، گفت: امروز بعد از گذشت چند سال وارد منطقه آزاد انزلی شده ام و انصافاً تحول و معنای مدیریت را می توان در رشد این منطقه مشاهده کرد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در منطقه آزاد انزلی می توان ثمره برنامه های دولت تدبیر و امید را تجربه نمود اظهار امیدواری کرد: با روند رو به رشدی که این منطقه طی سالهای گذشته طی کرده در رفع مشکل بیکاری استان گیلان نقش بسزایی ایفا نماید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهم که تنها نماینده گیلان در این کمیسیون نیز می باشد، نقش منطقه آزاد انزلی را در اقتصاد کشاورزی محور استان مهم ارزیابی نمود و افزود: با برنامه ریزی دقیق و همکاری همه جانبه، می توان علاوه بر برطرف نمونه مشکلات اشتغال جوانان استان زمینه صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای حاشیه دریای خزر و به ویژه روسیه را فرآهم نمود.

وی راهکار دست یابی به این هدف را حمایت و توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در سطح منطقه عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد انزلی دارای موقعیت استراتژیکی در دریای خزر است و با بهره مندی از پتانسیل ها و معافیتهای این  منطقه توان رقابتی ایران را برای  حضور موفق در بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر و روسیه تقویت می کند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه استان اظهار داشت: به جرأت می توان گفت مهمترین قدرت و عاملی که در عرصه توسعه همه جانبه در استان وجود دارد منطقه آزاد انزلی است و عملکرد موفق این منطقه در دو سال اخیر، مهمترین  نماد و نشانه حرکت گیلان در مسیر توسعه می باشد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز