خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبرداد؛

فارس مقام برتر در حوزه محرومیت زدایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۳۹

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: سپاه استان فارس در سال 1400 بین تمامی استان ها توانست مقام برتر را در حوزه محرومیت زدایی کسب کند.

به گزارش ایلنا، سردار حزنی با اشاره وضعیت نیازمندی های استان فارس گفت: در حوزه عمرانی بیش از 11 هزار پروژه عمرانی صورت گرفته و  نزدیک به 40 هزار پروژه غیر عمرانی انجام شده است که در حوزه های احداث و ترمیم مسکن محرومین، آبرسانی شرب، بهسازی سیستم دفع فاضلاب، احداث سرویس های بهداشتی مناطق محروم، احداث و تعمیر مجموعه های ورزشی و ... از جمله پروژه های عمرانی است.

وی ادامه داد:عمده ترین مشکلات در حوزه بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناکارآمدی اقتصادی است و انتظار می رود دغدغه های حرکت ها و اقدامات معطوف به این فعالیت ها باشد.

 معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه  افزود: مردم ایران گنج ها و مروارید های درخشان هستند و باید قدر آنها را دانست و باید توجه ویژه ای به آنها و بویژه مردم مناطق محروم داشته باشیم، معتقدم با وجود این مردم هیچ بن بستی وجود ندارد و باید به مسائل جامعه ورود کرد و در کنار هم می توانیم به نتیجه های خوبی برسیم  و باعث منفعت رسانی به مستضعفان شویم.

وی خطاب به مسئولان و جهادگران بیان داشت: در راستای محرومیت زدایی زمانی می توان موفق شد که با تحرکت بیشتر مسئولین در عرصه محرو میت زدایی، توجه به گروه های دانش بنیان،  راه اندازی گروه های جهادی آموزش محور در زمنیه های مبارزه با تهدیدات اجتماعی و ... گام برداشت.

حزنی از دیگر اقداماتی که لازم است در این زمینه انجام داد را شناسنامه کردن مناطق محروم، حل اختلافات قبیله ای و طایفه ای، ارائه راهکار های میان بر در حل مشکلات فقر، راه اندازی بیمارستان های صحرایی، شناسایی و ساماندهی ظرفیت های گروه های جهادی و ... خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز