خبرگزاری کار ایران

در بازدید از خبرگزاری ایلنا عنوان شد؛

دوره آموزشی آشنایی اصحاب رسانه قزوین با مسایل حقوقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۳۲

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان قزوین در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا مرکز استان قزوین با پیشنهاد برگزاری دوره آموزشی آشنایی اصحاب رسانه با مباحث حقوقی مرتبط با این حوزه کاری موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس و نایب رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری ایلنا مرکز استان قزوین حضور پیدا کردند.

محمد نویسنده با تبریک روز خبرنگار و تاکید بر جایگاه این قشر در سطح جامعه گفت: نگاه شما با دید منتقدانه و مطالبه‌گرانه ارزشمند است، در تمام دنیا از خبرنگار و خبرنگاری اثرات و اتفاقات مثبتی در جامعه برجای می‌ماند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان قزوین ادامه داد: خبرنگاران باید بدون وابستگی به نهاد حاکمیتی و حکومتی آنچه اتفاق می‌افتد را شفاف بیان کنند.

وی عنوان کرد: جامعه کمبودها و نواقص زیادی دارد اما این کمبودها در عرصه رسانه عیان‌تر احساس می‌شود، رسانه و همچنین احزاب و تشکل‌ها باید بتوانند مستقل شکل گرفته و فکر و موضع‌گیری‌های خود را بدون اینکه از عواقب آن هراس داشته باشند عنوان کنند.

نویسنده گفت: به عنوان مرکز وکلا اگر بتوانیم به عنوان رسالت اجتماعی از جامعه خبر استان با ارائه خدمات حقوقی حمایت می‌کنیم.

جواد چیتگر، نایب رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان قزوین هم در این بازدید به اهمیت آموزش به اصحاب رسانه تاکید کرد.

همچنین مباحثی را درباره جایگاه مطبوعات و هیات منصفه در دادگاه‌های مرتبط با رسانه عنوان کرد.

در این دیدار با پیشنهاد برگزاری دوره آموزشی آشنایی اصحاب رسانه با قوانین حوزه مطبوعات و مصادیق و معیارهای جرایمی که در حوزه رسانه مطرح است، موافقت شد و بنا شد این موضوع در مرکز وکلا بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز