خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

خبرنگاران پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۰۵۹

استاندار همدان گفت: اصحاب رسانه و فعالان خبر همواره با پیشتازی در عرصه جهاد تبیین، دستاوردهای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را منعکس و منتشر می‌کنند.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران به کمک قلم‌ صادق و توانای خود، موجبات روشنگری، تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

وی افزود: “روز خبرنگار” یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده دارند.

استاندار همدان تاکید کرد: هفدهم مردادماه روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت‌گوی جامعه، سختی‌ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با کوشش بی‌دریغ خود، اصلاح‌گر امور و روشنایی‌بخش مسیر آینده می‌شوند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: قشر فرهیخته‌ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام‌رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.

وی گفت: بی‌تردید و به دور از سخنان کلیشه‌ای، هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین و به ویژه اصحاب رسانه و خبر در استان همدان سزاوار شایسته‌ترین قدرشناسی و تکریم‌ها هستند.

استاندار همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به ویژه خبرنگار شهید "محمود صارمی" و روز منادیان شور و شعور جامعه، سرافرازی و سربلندی خبرنگاران را از خداوند منان خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز