خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

از خبرنگاران و خانه مطبوعات به عنوان نهاد صنفی اصحاب رسانه حمایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۲۸۵

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان گیلان با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دیدار و در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی صادقانه و نشر اخبار و اطلاعات صحیح در جامعه و نیز توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، میلاد ابراهیمی، مدیرعامل و ابراهیم افشاری، رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان با عبدالرضا علی‌پناه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دیدار و در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی صادقانه و نشر اخبار و اطلاعات صحیح در جامعه و نیز توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای، بحث و تبادل نظر کردند.

ارتقاء کیفی فعالیت‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای در راستای اطلاع‌رسانی صادقانه و به‌موقع و نشر اخبار و اطلاعات درست در جامعه، برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران با استفاده از ظرفیت استادان مطرح ملی، قدرشناسی از خبرنگاران پیشکسوت استان در آستانه ۱۷ مرداد، تمهید برگزاری مراسم پاسداشت تلاش‌های اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و توجه به موضوعات رفاهی خبرنگاران ازجمله محورهای گفت وگوی آنان بود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این نشست که معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل نیز حضور داشت؛ گیلان را یکی از استان‌های پیشرو در فعالیت‌های رسانه‌ای معرفی کرد و خبرنگاران را چشم بینای جامعه خواند که در پیشرفت کشور نقشی اثرگذار دارند.

علی‌پناه جهت‌دهی و هدایت صحیح افکار عمومی به سمت موضوعات مرتبط با توسعه استان را یکی از رسالت‌های واقعی اصحاب رسانه عنوان و اضافه کرد: معتقدم خبرنگاران با نقد سازنده و دلسوزانه، زمینه ساز افزایش بهره‌وری در کارها و فعالیت‌های نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان می‌شوند و همین امر، منجر به رشد و توسعه پایدار گیلان خواهد شد.

وی با تصریح اینکه از خبرنگاران و خانه مطبوعات به عنوان نهاد صنفی اصحاب رسانه حمایت می‌کنم، ابراز اطمینان داد که در توسعه و ارتقاء کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای همکاری‌های لازم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز