خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

دریافت وجه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۰۵

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دریافت وجه در زمان ثبت نام برای سال تحصیلی جدید از سوی مدارس نمونه دولتی ممنوع است و با مدیران متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد شم آبادی افزود: مدارس نمونه دولتی همانند مدارس دولتی محسوب می‌شوند و در زمان ثبت نام فقط دریافت حق بیمه و هزینه کتاب درسی را باید دریافت کنند.

وی ادامه داد: در طول سال تحصیلی نیز این مدارس در صورت ارائه فعالیت‌های فوق برنامه می‌توانند طبق ضوابط تعیین شده مانند مدارس دولتی اقدام به دریافت وجه کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شرکت در فعالیت‌های فوق برنامه مدارس نمونه دولتی به هیچ وجه اجباری نیست و دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام تحت هر عنوان به غیر از ۲ مورد گفته شده غیر قانونی محسوب می‌شود.

شم آبادی افزود: از ابتدای زمان ثبت نام مدارس تا کنون یکی از مدیران مدارس نمونه دولتی به دلیل دریافت وجه و بی توجهی به دستورالعمل‌ها عزل شده است و تمامی وجوه دریافتی از والدین به آنها بازگشت داده شد.

وی اضافه کرد: از اواسط تیرماه و آغاز ثبت نام برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از مدارس در ایام ثبت نام ثبت شده که حاصل آن شناسایی تخلفات مختلف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز