خبرگزاری کار ایران

پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی خراسان رضوی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۵۹۸

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سه ماه حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی استان تا پایان امسال به حساب آنان واریز می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی ابری افزود: موسسان مدارس خرید خدمات آموزشی باید پنج ماه حقوق معلمان خود را پرداخت کنند تا پرداختی‌ها به روز شود. حقوق پرداختی تا پایان سال بر مبنای رقم قبل خواهد بود و مابه‌التفاوتهای ایجاد شده با اعلام اصلاحیه محاسبه و در سال آینده واریز خواهد شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر موسسان مدارس خرید خدمات در این استان باید حق بیمه چهار ماه معلمان خود را تاکنون پرداخت کرده باشند.

وی افزود: موسسان این مدارس طبق تعهدی که به آموزش و پرورش داده‌اند باید بابت دستکم ۲ ماه حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات، موجودی داشته باشند و از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون سه ماه بیمه و ۲ ماه حقوق معلمان خود را پرداخت کرده باشند.

ابری ادامه داد: تعدادی از موسسان این مدارس در پرداخت های خود حتی با وجود واریز مبالغ از سوی اداره کل آموزش و پرورش تاخیر بدون دلیل دارند که این امر در بکارگیری آنان برای سال تحصیلی آینده اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی دارای ۲۶۰ موسس مدرسه خرید خدمات آموزشی است که برخی از آنها تا ۲ هزار نیروی خرید خدمت دارند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی خرید خدمات آموزشی در خراسان رضوی فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز