خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین المپیاد کشوری ایمنی و آتش نشانی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۸۰

با حضور مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد و آموزش و پرورش خراسان رضوی کلیات آیین نامه و شیوه نامه اجرایی نخستین المپیاد عملیاتی-ورزشی هنرجویان رشته ایمنی و آتش‌نشانی تصویب و مقرر شد در سال تحصیلی آینده برای نخستین بار در کشور این المپیاد به میزبانی مشهد برگزار شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، ضرورت تاسیس هنرستان تخصصی خدمات ایمنی و آتش‌نشانی در کلانشهر مشهد هم از جمله مباحث مطرح در این جلسه مشترک بود و دو طرف بر ضرورت همکاری مشترک در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخش ایمنی و آتش‌نشانی تاکید کردند.

محمود رضایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به این که در سال تحصیلی جاری ۱۲۸۵ هنرجو در یازده استان کشور مهارت‌های ایمنی و آتش‌نشانی را در هنرستان‌ها فرا می‌گیرند، آمادگی کامل اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای همکاری در امر برگزاری المپیاد علمی-ورزشی آتش‌نشانی در مشهد را اعلام کرد.

همچنین آتشپاد دوم مجید فرهادی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری مشهد در این نشست با بیان اهمیت تربیت نیروی انسانی ماهر، اجرای آموزش از سطح هنرستان‌ها را بهترین و موثرترین شیوه در تحقق این امر دانست ویادآور شد: کلیات آیین نامه و نامه اجرایی نخستین المپیاد عملیاتی-ورزشی هنرجویان رشته ایمنی و آتش‌نشانی تصویب و مقرر شد در سال تحصیلی آینده برای نخستین بار در کشور این المپیاد به میزبانی مشهد برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز