خبرگزاری کار ایران

در مشهد اتفاق افتاد؛

مهار آتش سوزی مهیب اتاق برق یک مجتمع تجاری و مسکونی/ ٢٠ نفر از میان آتش نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۴۱۵

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات پرسنل ۸ ایستگاه آتش نشانی برای مهار حریق اتاق برق یک مجتمع تجاری و مسکونی در مرکز این شهر و نجات ۲۰ نفر از میان دود و آتش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: صبح امروز پنجشنبه ۲۹ تیرماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل یک مجتمع تجاری و اداری، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۵۱،۶،۴۷،۱،۳۲،۲۸ ،۴۴ ،۴ را به محل حادثه در خیابان صاحب الزمان اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور سریع آتش‌نشانان در محل، حریق که اتاق برق (قسمت تجاری) به وقوع پیوسته بود، مهار و همچنین آتش سوزی در داکت‌های انتقال تاسیسات طبقات همکف و مثبت یک خاموش و از سرایت آن به سایر مغازه‌های این مجتمع و طبقات مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی خاطر نشان کرد: همزمان با عملیات مهار حریق، عملیات تخلیه و نجات ساکنان طبقات مسکونی توسط آتش نشانان انجام شد و در مجموع ۲۰ نفر از میان دود و آتش نجات یافته و خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان حاضر در محل آسیبی نرسید. 

هم اکنون نیروهای آتش نشانی در حال انجام عملیات لکه گیری، کاوش و تهویه محل با خودرو پیشرفته توربوفن هستند و میزان خسارات و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز