خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد خبر داد؛

مهار آتش سوزی مهیب یک انبار لوازم خانگی در شرق مشهد با تلاش ده‌ها آتش نشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۳۶

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد از تلاش نفس گیر ۱۲۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش سوزی مهیب در یک انبار بزرگ لوازم خانگی در شهرک الزهرا این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، آتشپاد دوم مجید فرهادی در حاشیه عملیات اطفاء این حریق با بیان این مطلب گفت: عصر روز یکشنبه در پی اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم خانگی در حوالی بزرگراه  شهیدبابا نظر مشهد، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ۱۲۰ آتش نشان و نجاتگر را به همراه قریب به ۴۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفائ حریق و امداد و نجات و لودر و خودرو های ویژه نردبان و تجهیزات تخصصی از ۲۶ ایستگاه به محل حادثه در شهرک الزهرا مشهد اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در یکی از سوله های انبار ۳۷۰۰متری بوقوع پیوسته و آتش درحال سرایت به محل دپوی لوازم در محوطه روباز و همچنین دیگر سوله ها که مملو از لوازم خانگی و ساختمانهای اطراف آن بود که آتش نشانان به سرعت ضمن تخلیه ساکنان ۱۰ منزل مجاور محل آتش سوزی، پس از ساعتی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به محیط پیرامونی محل جلوگیری کردند.

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

عملیات کاوش و لکه گیری این حریق تا بامداد امروز دوشنبه ادامه داشت و آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و ایمن سازی محیط حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

همچنین با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد و نظارت مستقیم در عملیات پشتیبانی برای مهار حریق  با هماهنگی صورت گرفته بیش از ۱۰ تانکر آبرسانی شهرداری نیز برای تأمین آب خودروهای آتش‌نشانی در محل حضور  داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز