خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد مطرح کرد؛

اخذ مجوز انتشار ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۶۱۳

شهردار مشهد گفت: شهرداری این کلانشهر با جذب ۳ هـزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بیشترین اوراق را جذب کرد و پس از مشهد، تهران با ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رتبه دوم را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا قلندرشریف با بیان این که شهرداری مشهد توانست بیشترین میزان اوراق مشـارکت را در بین دیگر کلان شـهرهای کشور به فروش برسـاند، افزود: شهرداری مشهد با جذب ۳ هـزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بیشــترین اوراق را جذب کـرد و پس از مشـهد، تهــران با ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومـان رتبه دوم و شـیراز با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که هزار میلیارد آن مربوط به بافت فرسوده است، رتبه سوم را دارند.

وی ضمن تقدیر از مجموعه هایی که در این مهم شهرداری مشهد را یاری کردند، بیان کرد: باتوجه به همکاری و تلاش مدیریـت بانک های عامل در ابتدا قرار بر این بود تا کل ۳ هــزار و ۹۰۰ میلیارد تومان توســط بانک شــهر عاملیت و ضمانت آن انجام شـود، اما به دلیل تکمیل سقف بانک شهر برای ضمانت اوراق مشـارکت باتوجه بــه این که ۷ کلان شــهر دیگر هم عاملیت و ضمانـت اوراق مشــارکت را به بانک شــهر سـپرده بودند، هزار و ۵۰ میلیارد تومان از حجم اوراق مشارکت مشهد را نپذیرفت. با رایزنی‌هایی که در روزهای پایانی سال گذشته انجام شـد، عاملیت و ضمانت این میزان بر عهده بانک تجارت قرار گرفت.

شـهردار مشهد گفت: اعتماد سازمان های مختلف، سبب کارآفرینی، احیای بافت های فرسوده، توسـعه حمل و نقل عمومی و در نهایت رشد و بالندگی شهر مشهد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز