خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

هدف گذاری برای مقابله با گرد و غبار شهرهای خواف و سرخس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۰۵۸

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: جلسه قرارگاه تحول محیط زیست برای هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار تشکیل شده و انتظار داریم اگر قرار است در حوزه گرد و غبار استان تحولی صورت بگیرد از همه ابزارها استفاده شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد خدایی در کارگروه سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در قرارگاه تحول محیط زیست استان خراسان رضوی افزود: آنچه در دو سال پیاپی شاهد آن بودیم کاهش بارندگی‌ها و نصف شدن آب سدها است و برای آن درحال برنامه ریزی و اجرا هستیم.

وی گفت‌: از عمر قرارگاه تحول محیط زیست استان خراسان رضوی یکسال می‌گذرد و برای همه دستگاه‌ها وظایفی طراحی شده است. اگر در یک مجموعه نگاه تحولی وجود داشته باشد امکان عملیاتی شدن آن نیز وجود خواهد داشت.

خدایی ادامه داد:‌ شهرستان‌های خواف و سرخس را از یکسال پیش هدف گذاری کرده‌ایم و برای آنها نیز برنامه‌ای در قالب پنج ماموریت تهیه که آن برنامه نیز در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده است.

وی گفت:‌ انتظار ما این است که اگر می‌خواهیم در حوزه مدیریت و پیشگیری از گرد و غبار تحولی صورت بگیرد باید از همه ابزارها و امکانات استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: همه دستگاه‌های مربوط به حوزه محیط زیست باید پاسخ گوی عملکرد خود باشند و هیچ کوتاهی از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.

وی با اشاره به مدیریت پدیده گرد و غبار در برخی استان ها گفت: مدیران استان خراسان رضوی نیز باید به الگوهای داخلی رجوع کنند و از تجربیات آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز