خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت تاکید کرد؛

تشدید تمهیدات امنیتی در روستاهای شفت برای کاهش سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۲۴

فرماندار شفت با اشاره به تشدید تمهیدات امنیتی در روستاها برای کاهش سرقت گفت: دهیاران با نصب دوربین های حفاظتی محیط روستا را برای سارقان ناامن کنند.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی در جلسه پیشگیری و مقابله با سرقت کابل‌های برق شهرستان شفت ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها با نظارت بیشتر در سطح روستاها هرگونه موارد مشکوک و سرقت دارایی‌های عمومی را به متولیان گزارش کنند.

فرماندار شفت افزود: تعامل دهیاران و شوراها در سطح روستاها با نهادهای مجری قانون به ویژه در بحث سرقت و امنیت می‌تواند سرقت‌های این چنینی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اقدامات تأمینی انجام شده در راستای ارتقای شاخص‌های امنیتی و برخورد با سرقت و افراد متخلف تصریح کرد: تعویض کابل‌های مسی و فرسوده با کابل‌های خودنگهدار در دستور کار شهرستان قرار دارد و این عمل سبب کاهش سرقت در روستاها می‌شود.

فرماندار شفت ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام ضروری است هماهنگی‌های لازم بین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و بخشداری‌ها در این زمینه انجام شود.

نقدی با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای کاهش سرقت باید پای کار باشند، بیان کرد: دهیاران نصب دوربین حفاظتی در روستاها را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی باید نسبت به تأمین امنیت روستاها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج روستا و نصب دوربین‌های حفاظتی محیط روستا را برای سارقین ناامن کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود اهالی روستاها افراد غریبه و ناشناس و موارد مشکوک را به پلیس گزارش بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز