خبرگزاری کار ایران

اتصال دوربین های ٢۴ روستا به مانیتورینگ پلیس نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۲۸

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از اتصال دوربین های نصب شده ٢۴ روستا به مرکز مانیتورینگ پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: هوشمند کردن پیشگیری از جرم توسط پلیس شهرستان ادامه رویکرد جامعه محوری و پیشگیری اجتماعی پلیس است. 

وی افزود: پیشگیری هوشمند مورد تاکید و نگاه ویژه فرمانده انتظامی استان و فرمانده ناجا است که از قبل، زیرساخت های آن مهیا و با اطلاع رسانی های دقیق و گسترده اصحاب رسانه، این ضرورت در سطح شهرستان ایجاد شده است. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: از ابتدای این طرح تاکنون دوربین های ١۴ روستا در بخش میان جلگه و ١٠ روستای بخش مرکزی به مرکز مانیتورینگ پلیس اتصال یافته که در مجموع ٢۴ روستا به این شبکه اتصال یافته است. 

سرهنگ حسینعلی زاده اعلام کرد: جهت تهیه و نصب ٣٨٧ دوربین نظارتی و پلاک خوان، ایجاد مرکز مانیتورینگ و هم چنین فراهم کردن زیرساخت های طرح هوشمندسازی پلیس حدود ۴٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمانی و هم چنین دهیاری ها هزینه شده که با برنامه ریزی های انجام شده تعداد دوربین ها به ۴٠٠ دستگاه و تعداد روستاهای این طرح به ٣٠ روستا تا پایان سال خواهد رسید. 

وی خاطرنشان کرد: با انجام پایش های تصویری و هم چنین مشارکت هوشمندانه مردم در تامین امنیت از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل علیرغم وجود برخی مشکلات کاهش یک درصدی سرقت و افزایش ۴ درصدی کشفیات را شاهد بوده ایم و با استفاده از این ظرفیت برخی جرایم مهم از جمله قتل ها و باندهای سرقت را نیز کشف کرده ایم. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان تصریح کرد: قطعا نگاه پلیس شهرستان نیز افزایش کیفیت و تسریع بخشی در ارائه خدمات، کشف به موقع علمی جرایم است ضمن اینکه امنیت یک نیاز عمومی و تولید آن مستلزم مشارکت همگانی است و این یگان آمادگی مشاوره و راهنمایی رایگان در صورت درخواست هر صنف و اداره ای جهت عملی شدن این طرح را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز