خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

تداوم گرد و غبار بر سر شهرجهانی یزد / افزایش مجدد دما از عصر امروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۴۶۰

کارشناس مسئول بررسی آلودگی هوا گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته افزایش مجدد دما از عصر امروز، وزش باد و گرد و خاک با شدت کمتری تا اواخر روز جمعه در استان برقرار خواهد بود.

سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و نظر به ماندگاری گرد و غبار بر آسمان استان، هشدار سطح نارنجی برای یزد اعلام شده است.

وی در تشریح این وضعیت ادامه داد: بنا بر این هشدار، وزش باد به‌ نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک به ویژه در ساعات عصرگاهی که از دیروز بر استان حاکم شده پایدار خواهد ماند.

کارشناس مسئول هواشناسی با بیان اینکه از امروز روند افزایش دما در استان اتفاق خواهد افتاد افزود: کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید در برخی نقاط پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ناپایداری ها روزهای پایانی هفته گسترده تر خواهد بود اضافه کرد: اولین کارگروه شرایط اضطرار گرد و غبار تشکیل شده که بنا بر تصمیمات اخذ شده، از افراد خواسته شده از فعالیت‌های طولانی یا سنگین در خارج از منزل اجتناب کنند.

میرحسینی گفت: همچنین به گروه‌های حساس شامل زنان باردار، کودکان و بیماران تنفسی و قلبی پرهیز از هرگونه فعالیت فیزیکی خارج از منزل توصیه شده است.

کارشناس مسئول هواشناسی همچنین از محدودیت فعالیت های عمرانی خبر داد و عنوان کرد: به تمام دستگاه‌های امدادی اعلام آماده باش شده و کلیه فعالیت‌های عمرانی شهرداری در مناطق تحت تاثیر محدود شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز