خبرگزاری کار ایران

استاندار:

نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در یزد آماده سرمایه گذاری است/ لزوم سامان‌دهی پروژه های نیمه تمام گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۱۳۰

استاندار یزد با بیان اینکه گردشگری، نقش موثری در کسب بالاترین رشد اقتصادی استان یزد داشته است گفت: نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در استان یزد آماده سرمایه گذاری است.

به گزارش ایلنا از یزد، مهران فاطمی با بیان اینکه گردشگری، صنعتی پاک، اشتغال آفرین و یکی از مهم‌ترین محورهای پیشرفت و تعالی استان است گفت: نقش قابل توجه بخش گردشگری در کسب بالاترین رشد اقتصادی یزد قابل توجه است.

وی اضافه کرد: برنامه ها و طرح های متنوع و متعددی در راستای توسعه گردشگری استان در سند یزد نوین دیده شده که بخشی از آن مربوط به زیرساخت های گردشگری از جمله هتل ها و بومگردی ها است.

فاطمی با بیان اینکه استان یزد در سال گذشته بالاترین رشد اقتصادی کشور را تجربه کرد، افزود: بخش گردشگری استان به عنوان یک مجموعه پاک و در عین حال دارای ظرفیت بالا برای اشتغال افراد فارغ التحصیل، سهم بالایی در رشد اقتصادی استان داشته است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در جریان بازدید از پروژه های حوزه گردشگری، مقرر شد مسائل و مشکلات پیش روی پروژه های نیمه تمام حل شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شوند.

فاطمی از اراده جدی استان جهت توسعه و تکمیل زیرساخت های گردشگری و مطرح شدن به عنوان استان نمونه در این حوزه خبرداد.

وی اضافه کرد: امید است با رسیدگی به این بخش ها، حمایت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری و همکاری دستگاه ها استان، یزد به عنوان یکی از استان های بسیار قدرتمند و تعالی بخش در حوزه گردشگری مطرح، هدفگذاری ها انجام شده در شاخه های مختلف آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و در افق دولت سیزدهم به جایگاه مناسب و درخوری برسیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز