خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان خبر داد؛

تخفیف ۵۰ درصدی برای اقامت در هتل های گردشگری یزد/ هیچ محدودیتی برای صدور مجوز بومگردی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۵۸

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه در استقبال از گردشگران در سفر‌های تابستانه برنامه های متعددی تدارک دیده شده است گفت: تخفیف ۵۰ درصدی برای اقامت در هتل های گردشگری و جشنواره‌های متعدد برای رونق گردشگری در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، احمد آخوندی با بیان اینکه سال خوبی برای رونق گردشگری یزد می بینم اظهار داشت: در کنار تخفیف های ویژه، روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، یک برنامه خاص گردشگری در یکی از مناطق خوش آب و هوای استان یزد خواهیم داشت.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته یکهزار و ۵۰۰ گردشگر خارجی از آیین‌های عزاداری مردم یزد بازدید داشته اند ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال حضور گردشگران داخلی و خارجی در این ایام، افزایش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: از ابتدای سال تاکنون گردشگران خارجی اقبال خوبی برای سفر به شهر جهانی یزد داشته اند و در مثلث گردشگری در جایگاه بهتری قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه با تقویت زیرساخت‌ها جایگاه گردشگری استان یزد بهتر شده است عنوان کرد: گردشگران علاوه بر استفاده از ظرفیت هتل‌ها بویژه هتل‌های کلاسیک استقبال خوبی از واحد‌های بومگردی داشته اند بنابراین احداث بومگردی در اولویت تسهیلات میراث فرهنگی برای متقاضیان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به ظرفیت ۱۳ هزار نفری اقامت مسافر در استان یزد گفت: در حال حاضر ۱۲۰ واحد بومگردی در استان یزد فعال هستند و هیچ محدودیتی برای صدور مجوز بومگردی در استان یزد نداریم.

وی با بیان اینکه اولویت ما ایجاد بومگردی‌ها در مناطق روستایی برای کمک به اقتصاد روستا‌ها است گفت: هم اکنون ۵۰ بومگری در حال احداث است و اولویت پرداخت تسهیلات گردشگری به راه اندازی واحدهای بومگردی است.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز