خبرگزاری کار ایران

از ۲۴ تیر ماه سالجاری؛

واگذاری زمین در شهرک صنعتی رضوی مشهد آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۴۷۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بهره‌برداری از شهرک صنعتی رضوی (مشهد۵) در تاریخ ۲۴ تیر ماه واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر فرشچی طوسی در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن، اظهار داشت: واگذاری ۱۲۰ هکتار زمین صنعتی در فاز اول شهرک صنعتی رضوی(مشهد۵) شروع می‌شود که این اقدام گامی بلند در راستای نیل به اهداف متعالی دولت مردمی و تحقق شعار سال در شهرکهای صنعتی این استان خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با همکاری مقامات قضایی و استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان،  مشکلات زمین با همراهی مردم منطقه و توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از ۲۴ تیرماه سالجاری آماده واگذاری به متقاضیان و صنعتگران استان است، افزود: با گذشت چندین سال از تعویق در واگذاری اراضی در شهرستان مشهد، این مجموعه با اخذ مجوزهای لازم برای واگذاری زمین در شهرک فوق را محقق کرد. 

فرشچی با بیان اینکه صنایع دانش بنیان، صادرات محور، اشتغال آفرین در اولویت واگذاری زمین در این شهرک قرار دارند، بیان کرد: شهرک صنعتی رضوی در شرق این شهر بهترین گزینه برای متقاضیان استقرار واحدهای صنعتی در اطراف مشهد است زیرا اغلب اراضی شهرک‌های صنعتی غرب مشهد از واحدهای صنعتی اشباع شده و دیگر زمینی در این بخش برای استقرار واحد صنعتی وحتی توسعه وجود ندارد. 

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: کارآفرینان و صنعت‌گران از امروز می‌توانند با اخذ مجوز تاسیس از مراجع ذی‌صلاح برای انتخاب زمین به روش الکترونیکی از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند https://my.gov.ir و در مرحله بعد سایت http//.eservice.isipo.ir  نسبت به انتخاب و دریافت زمین در زون تخصصی مورد نیاز اقدام کنند. 

شهرک صنعتی رضوی (مشهد۵) در محدوده کیلومتر ۲۸ جاده مشهد به فریمان واقع شده و مساحت کل شهرک یک‌هزار و ۹۸۷ هکتار بوده که از این میزان ۲۰۰ هکتار حوزه عملیاتی و ۱۲۰ هکتار حوزه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز