خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

خراسان رضوی در زمینه شهرک‌های غیردولتی جزو استان‌های برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۲۴۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: استان ما در زمینه شهرک‌های غیردولتی جزو سه استان اول کشور است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر فرشچی طوس در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک غیر دولتی پروفیل کاران، افزود: در خراسان رضوی ۱۰ شهرک صنعتی غیردولتی باید ایجاد شود که بیش از ۹۷۵ هکتار مساحت دارد؛ که بزرگترین آنها سنگستان توس با ۶۲۰ هکتار و کوچکترین آنها شهرک ساماندهی صنایع مزاحم شهری با ۷ هکتار است. 

وی ادامه داد: از این تعداد برای ۳ شهرک پروانه بهره برداری اخذ شده و زمین در دو شهرک در حال واگذاری است که برای بیش از ۷۳۶۰ نفر اشغال ایجاد می‌کند.اشتغال ایجاد شده در ایران خودرو خراسان بالغ بر ۵۰۰۰ نفر و در شهرک غیردولتی فردوسی خراسان در این ۲فصل ۳۶۰ نفر است که البته این آمار با توجه به فعالیت‌های فصلی در شهرک فردوسی متغیر است. 

فرشچی با اشاره به اینکه در بخش اصناف هم ساخت ۵ شهرک صنعتی- صنفی در استان در دستور کار قرار دارد ، اظهار داشت : با توجه به تعداد صدور جواز تاسیس واحد صنعتی، پروانه‌های بهره برداری و اشتغال، خراسان رضوی یکی از استان‌های برخوردار در شهرک‌های صنفی است. همچنین استان ما در زمینه شهرک‌های غیردولتی جزو سه استان اول کشور است. 

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی درباره احداث شهرک پوشاک در مشهد تصریح کرد: در نظر داریم تا در توسعه شهرک صنعتی کلات این شهرک ایجاد شود در همین راستا مطالعات اولیه آن انجام شده و در حال تملک و گزینه انتخاب زمین برای این شهرک هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز