خبرگزاری کار ایران

هشدار بازرس کل لرستان نسبت به استخدامی‌های سفارشی / برخورد با مدیران متخلف در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۳۰

بازرس کل استان لرستان با اشاره به اینکه با فساد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد می‌کند، گفت: کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری معرفی شده و محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی در انتظار آنها است.

به گزارش ایلنا، سعید رازانی در نشست با خبرنگاران با اشاره به مبلمان شهری و به خصوص مرکز استان، اظهار داشت: وضعیت نامطلوب مبلمان شهری خرم آباد را به شهردار و رئیس شورا متذکر شده‌ایم.

وی با اشاره به بازدید از محلات و خیابان‌های دارای مشکل و پیگیری مستمر در این رابطه، عنوان کرد: نتیجه این بازدیدها و پیگیری‌ها را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بازرس کل لرستان با اشاره به شروع بازرسی‌های برنامه‌ای از وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام، افزود: مثال بارز این امر انتقال فاضلاب پلدختر است که در جریان سیلاب آسیب دیده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات مربوط به آن رفع شد.

رازانی در ادامه با اشاره به پارک «مشاهیر» شهر خرم‌آباد و رفع مشکلات مربوط به آن، گفت: با فشار و پیگیری زیاد عملیات عمرانی کف سازی آن تا پایان اردیبهشت انجام شد.

وی با اشاره به رفع مشکلات فنی آزاد راه خرم‌آباد - اراک، تصریح کرد: پل «ماسور»، دایک حفاظتی معمولان، پل «برگلان سوخته»، «ابراهیم آباد» و … در جریان سیلاب آسیب دیده بودند که باید هر چه زودتر به پل‌های ایمنی برای تردد مردم تبدیل شوند.

بازرس کل لرستان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها سوءجریانات را به سازمان بازرسی اطلاع دهند، بیان داشت: از طریق سایت سازمان بازرسی و تلفن ۱۳۶ می‌توان این سو جریانات را اطلاع رسانی کنید.

رازانی در ادامه با اشاره مجازات‌هایی مانند حبس، شلاق، جزای نقدی، اخراج، کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصابات مدیریتی، تنزل از مقام و گروه برای برخی مدیران و کارکنان متخلف ادارات در لرستان، گفت: با هر تخلف و ترک فعلی که در دستگاه‌ها مواجه شویم به طور حتم برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به موضوع استخدام‌های سفارشی گفت: هر جا که مدیری، مسئولی و … اقدام به این کار می‌کند را به ما اطلاع دهید.

بازرس کل لرستان، گفت: در رابطه با نیروهای شرکتی به مدیران تاکید کرده ام که بهتر است منصوبان آنها به جای شرکت‌های خصوصی در سمت‌های اداری مشغول به کار نشوند، چرا که اگر این موارد مشاهده شود برخورد جدی خواهیم داشت.

رازانی در ادامه با اشاره موضوع تنظیم بازار و پیگیری این امر با تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و … ادامه داد: من هم مانند مردم دغدغه این موضوع را دارم و می‌خواهم که مردم در آسایش و آرامش باشند و به سازمان صمت تاکید کرده ام که باید در این رابطه چاره اندیشی کنند، به طور جدی پیگیر بحث تنظیم بازار هستم.

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی تعزیرات حکومتی با گران فروشی و … در بازار استان، گفت: در این راستا هر جایی که قانون اجازه می‌دهد باید نسبت به نصب پرده بر درب واحدهای متخلف اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز