خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

نصب و تجهیز ۲۰ دوربین نظارتی ظرف مدت ۱۸ ماه در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۶۰

شهرداری تربت حیدریه از نصب ۲۰ دوربین نظارتی ظرف مدت ۱۸ ماه در این شهرستان خبرداد.

وحید فرخ تبار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهارکرد: سال گذشته تفاهم نامه‌ای را با شرکت مخابرات خراسان رضوی جهت مشارکت و همکاری دو جانبه در خصوص ایجاد شبکه و توسعه زیر ساخت و ارئه پهنای باند مورد نیاز دوربین‌های نظارتی امضا کرد.

شهردار تربت حیدریه گفت: در حال حاضر پروژه حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در جلسه‌ای که چندی پیش با حضور مدیر شرکت مخابرات شهرستان برگزار شد، نحوه ادامه پروژه برنامه ریزی و اولویت های کاری سال جاری مشخص شد. 

فرخ تبار بیان کرد: با نصب و تجهیز ۲۰ دوربین نظارتی ظرف مدت ۱۸ ماه، زمینه برای تبدیل سیستم پایش رادیویی به دیجیتال با اجرای ۹ کیلومتر فیبر نوری در تفاهم نامه با مخابرات استان و شهرستان فراهم شد.

وی افزود: این اقدامات به نوعی جهت  ایجاد زیرساخت‌های شهر هوشمند است و در همین راستا نصب دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت نیز درحال انجام است و به زودی شاهد نصب و راه اندازی دو دوربین ثبت تخلف در معابر شهر «در فاز اول طرح» خواهیم بود. 

شهردار تربت حیدریه گفت: از برنامه طرح جامع مدیریت حمل و نقل و ترافیک مصوب سال ۹۵، هفتاد و پنج دوربین پیش بینی شده که از این تعداد ۵۱ دوربین نظارتی و ۱۸ دوربین ثبت تخلفات سرعت و ۶ دوربین عبور از چراغ قرمز بوده که در سال ۹۶ در میدان مرکزی شهر فقط ۵ دوربین تهیه و نصب شده بود و بعد از ۵ سال وقفه، توانستیم در ۱۸ ماه فعالیت ۳۰ درصد پیشرفت داشته باشیم و تعداد دوربین ها را به ۲۵ دوربین نظارتی برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز