خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل راهداری استان خبر داد؛

رصد ۱۹ نقطه حساس در محورهای لرستان به دوربین‌های نظارت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۵۷

معاون فنی و نظارت و حمل و نقل اداره‌کل راهداری لرستان گفت : ۱۹ نقطه حساس را به دوربین‌های نظارت تصویر مجهز کردیم و همکاران ما وضعیت ترافیک را با استفاده از آن‌ها رصد می‌کنند.

به گزارش ایلنا ، مصطفی ملکی صادقی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در تمام جهان هدف از تشکیل یک مرکز تحت عنوان مدیریت راه‌ها این بوده که یک واکنش آنی به یک رخداد جاده‌ای نشان داده شود ، اظهار داشت :  در استان در حال حاضر ۳۱۶ دستگاه ناوگان سبک و سنگین داریم که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها به این رخدادها واکنش نشان دهیم، اما ابتدا باد از آن مطلع شویم.

وی افزود: در مرکز مدیریت راه‌ها یا سیستم‌های حمل و نقل هوشمند نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات هستیم، به عنوان نمونه در چهار پاسگاه ورودی استان سیستم توزین در حال حرکت را داریم و همچنین تابلوی پیام متغیر ایجاد کردیم.

معاون فنی و نظارت و حمل و نقل اداره‌کل راهداری لرستان گفت: ۱۹ نقطه حساس را به دوربین‌های نظارت تصویر مجهز کردیم و همکاران ما وضعیت ترافیک را با استفاده از آن‌ها رصد می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه توسعه این سامانه‌ها به این گونه نیست که هرسال برای افزایش آن‌ها برنامه داشته باشیم، اضافه کرد: امسال با توجه به ترددهای نوروزی با اعتباری معادل پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شش سامانه جدید را خریداری و در آزادراه خرم‌آباد ـ اراک به کار بستیم.

وی تصریح کرد: ایمنی مهم‌ترین فعالیت در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در این راستا در نظر داریم تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی لرستان را به ۱۸ مجتمع برسانیم.

معاون فنی و نظارت حمل و نقل اداره‌کل راهداری لرستان ادامه داد: همچنین سامانه سپهتن را داریم که به صورت آنلاین وضعیت راننده را چک می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز