خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

در حوزه تامین اعتبار پروژه‌های شهری مشهد باید برنامه ریزی دقیق شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۰۷۸

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حوزه تامین اعتبار پروژه‌ها متناسب با بودجه تخصیص یافته، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید نژاد حسین اظهار کرد: ۷۰ درصد بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری باز شده، اما تاکنون فقط ۱۳درصد این بودجه محقق شده است.

وی افزود: با توجه به بررسی سامانه مدیریت پروژه، برای ١٣٨٩ پروژه تاکنون بازگشایی اعتبار صورت پذیرفته است و نیاز است مدیریت شهری، برنامه های خود را برای تامین اعتبار این پروژه ها اعلام کند زیرا نداشتن برنامه مدون برای تامین اعتبار از سرعت اجرای پروژه ها کاسته و در صورت تامین نشدن به‌موقع اعتبار، اجرای پروژه‌ها با تاخیر روبرو خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: با طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی و تاخیر در تامین اعتبار، تعدیل اعتبار پروژه‌ها نیز افزایش می‌یابد و با برنامه‌ریزی درست و سیاست‌گذاری و تامین اعتبار به موقع پروژه‌ها، علاوه بر پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران، می‌توان سرعت اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی را بیشتر کرد.

نژادحسین بیان کرد: گاهی دیده شده است که به دلیل تامین نشدن اعتبار و تاخیر در پرداخت مطالبات پیمانکاران، تعدیل یک پروژه بیشتر از مبلغ اصلی قرارداد شده است و این موضوع به بازنگری و سیاست‌گذاری‌های دقیق نیاز دارد تا بتوان از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز