خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی لرستان:

۳۰ اکیپ ثابت و سیار نظارت کشتار نذورات هم استانی‌ها را بر عهده خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۹۴۳

مدیر کل دامپزشکی لرستان با اشاره به فعالیت همه کشتارگاه‌ها و میادین دام لرستان در روز عید قربان، گفت: ۳۰ اکیپ ثابت و سیار نظارت کشتار نذورات هم استانی‌ها را بر عهده خواهند داشت. :

به گزارش ایلنا، مصطفی زبردست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با مدیران میادین  و کشتارگاه‌های دام در روز عید قربان همه میادین و کشتارگاه‌های دام در استان لرستان فعال هستند.

 مدیر کل دامپزشکی لرستان از همه شهروندان و هم استانی‌ها درخواست کرد در جهت حفط سلامت خود و خانواده خود دام‌های قربانی را از میادین دام مورد تأیید دامپزشکی تهیه و تحت نظارت ناطرین شرعی و بهداشتی مستقر در کشتارگاه‌های دام استان کشتار کنند.

زبردست تصریح کرد با توجه به فرا رسیدن فصل گرما احتمال انتقال بیماری تب خونریزی دهنده کریمه و کنگو در استان به دنبال کشتار غیر مجاز دام در سطح معابر و ورودی شهر ها افزایش پیدا می کند لذا خانواده‌های حتما جهت حفظ سلامت خود و خانواده خود اقدام به کشتار عیر مجاز دام نکنند. 

وی در پایان گفت: در روز عید قربان ۱۲ اکیپ ثابت و ۱۸ اکیپ سیار متشکل از ناظرین شرعی و بهداشتی عملیات نظارت بر نذورات هم استانی های عزیز رو بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز