خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

تمامی خودروهای حمل فاضلاب و سپتاژ به سامانه هوشمند مجهز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۰۰۲

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد از تجهیز تمامی خودروهای حمل فاضلاب و سپتاژ به سامانه هوشمند پایش و رصد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید جعفر شمس در این خصوص، گفت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های ذیربط، تخلفات خودروهای حمل پسماند و فاضلاب است که مستقیما در سلامت شهروندان دخیل بوده و تبعات زیست محیطی بسیاری به همراه دارد.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی و نظارت بر این خودروها، افزود: هوشمندسازی نظارت ها در کنار نظارت انسان محور بهترین راه حل این معضل است که در همین راستا طرح تجهیز ناوگان حمل سپتاژ و فاضلاب شهر مشهد به سامانه پایش و رصد هوشمند اجرایی شده و بزودی تمامی این خودروها به این سیستم مجهز می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد با اشاره به گستردگی و مشکلات این طرح، تاکید کرد: سایر دستگاه های ذیربط نیز در این زمینه مسئولیت هایی بر عهده دارند و حل این معضل نیازمند همکاری و هم افزایی همه متولیان امر است.

شمس ادامه داد: طرح مذکور از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز و تاکنون بیش از نیمی از ناوگان حمل سپتاژ اقدام به نصب سامانه هوشمند رصد و پایش کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد افزود: معضل تخلیه غیرمجاز فاضلاب زیبنده مشهد بعنوان دومین کلانشهر و پایتخت مذهبی ایران نیست و تمامی فرآیندهای قانونی برای حل آن تدوین شده و به‌زودی با همکاری تمامی دستگاه ها شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز