خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

735 هکتار از اراضی ملی قزوین آزادسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۶۰

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با اقدامات صورت گرفته بیش از 735 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان و 12 هکتار حریم رودخانه آزادسازی شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، علی شعبانی گفت: در راستای افزایش ارتباط مسئولان قضایی با عموم جامعه بیش از 145 میز خدمت در مساجد استان برگزار شده و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری 160 میز خدمت در استان صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: همچنین بیش از 28 هزار ملاقات مردمی در مراجع قضایی ثبت شده و مسئولان قضایی و قضات بیش از 950 بار از زندان بازدید داشته‌اند.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 93 درصد از ابلاغ‌ها به صورت الکترونیک صورت گرفته و 6 هزار و 553 دادرسی نیز به صورت الکترونیک انجام شده است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین بیان کرد: در سال گذشته 269 مورد پابند الکترونیکی تحویل شده است؛ همچنین 264 زندانی دارای شرایط با کمک خیرین و 3 هزار و 101 زندانی نیز با استفاده از ارفاقات قانونی به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

شعبانی تصریح کرد: در 158 بازدیدی که توسط مسئولان قضایی استان از مراکز تولیدی و صنعتی صورت گرفت مشکل 45 واحد با  ورود دستگاه قضا حل و برای بیش از 6 هزار و 862  نفر اشتغال‌زایی شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 200 فقره درخواست و شکایت مردمی در استان ثبت شده و همه این گزارشات در کارگروه صیانت و ارتقا سلامت اداری مورد بررسی قرار گرفته است.

شعبانی اضافه کرد: کل اراضی زراعی مشمول کاداستر استان قزوین 426 هزار هکتار است که عملیات اجرایی و تثبیت آن از سال 1393 آغاز شده و بر اساس اقدامات انجام شده، تاکنون بیش از 43 درصد از اراضی ثبت و سنددار شده، که 30 درصد از آن با اهتمام تمامی دستگاه‌ها و همکاری با دستگاه قضایی در سال 1401 انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز