خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری قزوین:

400 پروژه با قابلیت هوشمندسازی در قزوین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۳۲

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: تدوین سند شهر هوشمند، دبیرخانه شهر هوشمند، شکل‌گیری شورای راهبردی و کمیته‌های تخصصی شهر هوشمند در سال گذشته شکل گرفت و ۴۰۰ پروژه بر مبنای این مدل شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن اسفندیاری در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات شهرداری قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، گفت: سال گذشته تمام تلاش را کردیم تا زیرساخت‌ها فراهم شود و امسال با فراهم بودن زیرساخت‌ها، انجام پروژه‌ها سرعت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین ادامه داد: در شهر هوشمند، سرمایه اجتماعی و مردم از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای قزوین هفت مولفه در آن مطرح است.

وی بیان کرد:  پس از شناسایی پروژه‌ها، در نهایت با بررسی‌های صورت گرفته اجرای آن‌ها در طول ۴ سال برنامه ریزی شد و امروز ۱۰ پروژه کلان امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: سوپر اپلیکیشن قزوین من حدود ۴۰ خدمت را ارائه می‌دهد و خدمات شهرداری در آن تجمیع می‌شود که در  تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب است.

وی عنوان کرد: در منطقه ۳ و  ۱۰ کیلومتر زیرساخت فیبر نوری در سطح شهر فراهم شده است، در حوزه حمل و نقل هم ۵ طرح انجام شده است.

اسفندیاری ادامه داد: طرح‌های هوشمندسازی از گسترش بالایی برخوردار است و برای هر کدام از معاونت‌ها برنامه‌های متعددی تعریف و اجرایی شده است، لیست پروژه‌ها هم باز است و قابلیت اضافه شدن موارد جدید به آن وجود دارد.

در این مراسم ۱۰ پروژه کلان هوشمندسازی شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسید و تمبر قزوین من هم رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز