خبرگزاری کار ایران

در تبریز برگزار می‌شود؛

نوزدهمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۴۵۷

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: نوزدهمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند روزهای ۹ و ۱۰ شهریور در تبریز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدرضا کاظمی در خصوص برگزاری نشست مذکور گفت: با توجه به اهمیت مقوله شهر هوشمند و مأموریت کلان و استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش محوری فناوری‌های کلانشهرها در مدیریت، کمیسیونی مستقل با عنوان فناوری اطلاعات و شهر هوشمند، مورد تصویب اعضای مجمع شهرداران کلانشهرها قرار گرفت که نوزدهمین نشست در نهم و دهم شهریور به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست با حضور متولیان دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرها، سازمان‌های فناوری تهران، ارومیه، مشهد، کرج، زنجان، قزوین، کرمانشاه، اهواز،  یزد، اردبیل، قم و شیراز به میزبانی شهرداری کلانشهر تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری ابراز کرد: ارائه گزارش عملکرد کمیسیون و کمیته‌های زیر مجموعه، بررسی تعاملات الکترونیکی بین نهادهای سطح شهر و ایجاد پنجره واحد دسترسی به داده‌های شهری، پرسش و پاسخ در خصوص چالش‌ها و راهکارهای تبادل اطلاعات با نهادهای سطح شهر، ارائه گزارش در خصوص نحوه بهره برداری و توسعه شبکه فیبر نوری کلانشهرها از جمله محورهای اصلی بررسی شده در این نشست خواهد بود.

این نشست در روز ۹ و ۱۰ شهریور در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز