خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

سعید دقیقی در راه بازگشت به تیم فوتبال شمس آذر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۰۲

سرمربی سابق تیم فوتبال شمس آذر درباره احتمال بازگشت به شمس آذر گفت: در حال حاضر برای بازگشت به شمس آذر پای میز مذاکره هستم و هر احتمالی وجود دارد.

سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: باید بتوانیم شرایطی که باشگاه شمس آذر در سال گذشته پیدا کرده و باعث جذابیت و مقبولیت در بین مردم شده بود را تا حدودی در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال شمس آذر عنوان کرد: همیشه از مسئولین باشگاه تقدیر و تشکر کردم چون مانند برادر برای من عزیز هستند و اگر اختلاف نظر بوده به خاطر این نیست که قدر شناس نبودم.

وی با اشاره به جنگ نابرابری که در لیگ برتر فوتبال وجود دارد، ادامه داد: دوست داشتم شرایط را بهتر و مهیاتر کنم و مسئولین باید بیشتر در کنار تیم باشند تا بتوانیم جذابیت و محبوبیت این تیم را حفظ کرده و مردم را خوشحال کنیم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای اولین بار در تاریخ ورزش استان با یک سرمربی جوان، آینده دار و بومی توانست به لیگ برتر راه پیدا کند و این صعود یک صعود عادی نبود؛ بلکه چند هفته زودتر و با ثبت رکوردهای جدید در تاریخ فوتبال ایران به ثمر نشست.

سعید دقیقی، سرمربی جوان این تیم، در صعود و قهرمانی شمس آذر نقش قابل توجهی را ایفا کرد و در بین مردم استان محبوبیت پیدا کرد، اما مدتی پیش در صفحه شخصی اینستاگرام خود از استعفا و خداحافظی با این تیم خبر داد، با وجود این مسئولین باشگاه اعلام کردند که دقیقی، هنوز هم گزینه اصلی برای سرمربی‌گری این تیم است.

بازی‌های لیگ برتر در نیمه اول مرداد ماه آغاز می‌شود و هر چقدر سرمربی زودتر انتخاب شود، این تیم برای حضور در لیگ برتر آماده‌تر خواهد بود و از این رو ضرورت دارد، این اتفاق زودتر رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز