خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

بازداشت ۲ نفر از عوامل سرقت از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه/ تحقیقات ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۳۰

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه دو نفر از عوامل سرقت قطعات سربی دیوارهای اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) دستگیر شده‌اند، از ادامه تحقیقات تا دستگیری همه عوامل دخیل خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به ماجرای سرقت از بیمارستان امام رضا، اظهار کرد: حدود دو هفته پیش بنا به گزارش مسئولان بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه؛ موضوع سرقت قطعات سربی دیوارهای اتاق رادیوتراپی این بیمارستان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: طبق تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقین از پرسنل بیمارستان بوده اند که در این راستا با همکاری پلیس آگاهی دو نفر دستگیر شدند. 

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این دو نفر هم اکنون در بازداشت بسر می برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد، گفت: پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب استان در حال رسیدگی است. 

وی تاکید کرد: یک تیم تخصصی پزشکی جهت بررسی کامل زوایای این موضوع تشکیل شده تا مشخص شود که در حال حاضر انجام دزیمتری در این بیمارستان به شکل صحیحی در حال انجام است. 

کرمی با تاکید براینکه هنوز آماری از میزان آسیب وارد شده به پرسنل و مراجعه کنندگان بیمارستان وجود ندارد، اعلام کرد: در صورت احراز تخلف یا ترک فعل مدیران بیمارستان نسبت به تعقیب و بازداشت آنها اقدام می شود. 

وی تصریح کرد: همچنین طبق بررسی‌های انجام شده، سارقین حدود پنج میلیارد تومان به این بیمارستان خسارت وارد کرده‌اند. 

دادستان کرمانشاه در پایان متذکر شد: مجازاتی سخت در انتظار عاملین سرقت از بیمارستان امام رضا(ع) خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز